Nezávislá členská síť TUESDAY Business Network a Studia nových médií Filozofické fakulty Univerzity Karlovy společně pořádají konferenci New Media Inspiration. Je zaměřena na problematiku monitoringu sociálních sítí a přinese aktuální informace a inspiraci v oblasti nových médií.
Celodenní konference se uskuteční v sobotu 21. ledna 2012 na půdě Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Je určena nejen akademickým pracovníkům, studentům, ale i zástupcům komerčního sektoru. Toto propojení akademické sféry a byznysu by mělo pro obě strany představovat možnost získat inspiraci a neotřelé pohledy na problematiku nových médií.
Obsah konference bude rozdělen do několika tematických bloků: Sociální média, Use cases měření v sociálních médiích, Panel absolventů & blok inspirací a Kinectový blok. Chybět nebudou ani praktické workshopy. Bližší informace k programu a možnost registrace zájemci naleznou na stránkách akce. Čtěte také: Studie, jak české firmy využívají sociální sítě
Na pořádání New Media Inspiration se spolupodílí TUESDAY Business Network, sdružující technologické podnikatele, investory a IT profesionály, a Studia nových médií na Ústavu informačních studií a knihovnictví Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Nová média představují v dnešní době významný směr rozvoje a je nezbytné v tomto oboru neustále sledovat trendy,
říká Josef Šlerka, Chief Technology Strategist v Ataxo Group a vedoucí oboru Studia nových médií na ÚISK FF UK. Dodává, že konference představuje pro studenty další možnost získání aktuálních informací a zároveň příležitost setkat se s řadou profesionálů z oblasti nových médií. Čtěte také: Sociální sítě ušité na míru firmám? Skvělý podnikatelský záměr
TUESDAY Business Network členům tradičně přináší podle Jána Simkaniče, výkonného ředitele společnosti Internet Info, důležité informace a inspirativní podněty týkající se moderních technologií, které jim mohou pomoci při jejich podnikání. Program konference New Media Inspiration výborně zapadá do tohoto konceptu a věříme, že spojení s akademickou sférou přinese řadu nových pohledů, inspiraci a celkově osvěží stávající odbornou diskuzi,
doplňuje Ján Simkanič.
Výběr z programu:
- Roman Neruda (Ústav informatiky AV ČR): Keynote: Umělá inteligence
- Tomáš Pruša (Masarykova Univerzita): Sociální média ve zdravotnictví
- Karel Minařík: Vizualizace dat a jejich interpretace
- Eliška Hutníková (H1.cz): Jak měříme efektivitu výkonnostní kampaně na Facebooku
- Jan Perla (OgilvyInteractive): České politické strany na Facebooku
- Ondřej Jireš (Dobrý web): Obchod s hloupostí na Facebooku
Toto je P.R. sdělení