Exity internetových projektů. Jaká jsou jejich pravidla?

23. 4. 2015
Doba čtení: 4 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek. Autor: www.isifa.com, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek.
Vytvořit úspěšný internetový projekt a následně jej prodat. Praxe, která je stále častější. Tzv. exit online projektu má ale svá pravidla. Čtěte jaká.

S doznívající ekonomickou krizí začíná být opět aktuální snaha podnikatelů hledat nové výzvy a zkoušet prorazit s novými nápady. V prostředí internetu pak více než kde jinde platí, že právě nápad bývá klíčem k úspěchu. Internetové projekty v rané fázi realizace nápadu bývají předmětem obchodování, když se jejich zakladatel rozhodne celý projekt prodat, a tím dojde k tzv. exitu. Pro někoho je exit internetového projektu neočekávaným úspěchem, jiný se zabývá přímo jen vytvářením projektů k jejich dalšímu prodeji. Tak či onak, celý postup má určitá specifika. 

Čtěte také: Výběr e-shopového řešení není taková sranda, jak si všichni myslí

Ilustrační obrázek.
Autor: www.isifa.com, podle licence: Rights Managed

Ilustrační obrázek.

Autor článku

Autor je partner AK Matzner & Vítek

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).