Nová služba je určena pro ty, kteří nemají zřízenu datovou schránku a neplatí daň z nemovitých věcí pomocí SIPO.
E-mail bude obsahovat všechny potřebné údaje pro platbu
Pomocí e-mailu obdrží poplatník všechny informace s údaji pro placení daně. E-mail bude obsahovat konkrétně informace o výši stanovené daně, výši nedoplatku/přeplatku a údaje pro placení daně včetně QR kódu, umožňujícího platbu daně prostřednictvím internetového bankovnictví nebo mobilních platebních aplikací.
Zájemce o tuto službu musí podat žádost svému správci daně nejpozději do 15. března 2017 svému správci daně. Žádost si můžete už nyní stáhnout na Podnikatel.cz. Stačí ji vyplnit a odeslat na příslušný Finanční úřad.
Chcete daň z nemovitých věcí platit pomocí SIPO? Čas máte do konce ledna
Do konce ledna mají poplatníci možnost požádat o placení daně z nemovitých věcí také pomocí SIPO. I v tomto případě je nutné vyplnit žádost (stahujte verzi pro vyplnění na počítači), kterou poplatník odešle svému správci.
Čtěte také: Daň z nemovitých věcí můžete zaplatit i přes SIPO. Čtěte návod
Pokud poplatník využívá SIPO pro platbu daně z nemovitých věcí, nemůže již využít služby informačního e-mailu.