Alza jde vstříc firmám, dává jim 14 dnů na vrácení zboží jako spotřebitelům

30. 1. 2023

Sdílet

15.1.24 /4x/ Alza Autor: Alza, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek

14 dnů na vrácení zboží z e-shopu mají ze zákona pouze spotřebitelé. Alza nově nabízí tuto možnost i firemním zákazníkům.

14 dnů na vrácení zboží i pro firmy 

Spotřebitelé mají ze zákona právo vrátit bez udání důvodů do 14 dnů nakoupení zboží v e-shopu. Jednička na trhu Alza se rozhodla tuto možnost dát i firemním zákazníkům, respektive zrušila poplatek, který si dříve za tu službu účtovala. U B2B zákazníků evidujeme až dvojnásobně nižší procento odstoupení než u koncových zákazníků. Narovnáním podmínek chceme primárně vylepšit zákaznickou zkušenost a spokojenost firem i drobných živnostníků, což je součástí i naší celofiremní vize a mise. Zrušení poplatku za vrácení nepoužitého zboží ve 14denní lhůtě má odbourat možnou obavu nebo překážku v nákupu u firemních zákazníků, komentoval Lukáš Glöckl, ředitel Alza pro firmy.

Jak doplnil Glöckl, Alza letos dále plánuje pro firemní zákazníky vylepšit oblast dopravy, rozšířit nabídku služeb i individuální B2B nabídky ve spolupráci s dodavateli nebo možnost propojit jednotlivé firemní nákupní systémy. V neposlední řadě chceme inovovat produkt Alza NEO. Právě výhodný pronájem elektroniky může pro firmy představovat v dnešní době užitečný nástroj, jak neztratit efektivitu a zároveň vylepšit cashflow. Pro velkou část firem jsme stále první volbou při nákupu IT vybavení, ale mnoho z nich netuší, že stejně jednoduše u nás mohou objednat také stůl, židle, úklidové pomůcky nebo kola, upřesnil Glöckl.

Firemní zákazníci nakupují v Alze nejčastěji spotřební elektroniku. V poslední době ale roste podíl segmentů Auto-Moto, Hobby a zahrada nebo Sport.

Alza není jediným e-shopem, který firemním zákazníkům nabízí možnost vrácení zboží zdarma. Stejnou službu má například i CZC.

Autor aktuality

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. Chystá nový byznysový podcast.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).