14 dnů na vrácení zboží z e-shopu mají ze zákona pouze spotřebitelé. Alza nově nabízí tuto možnost i firemním zákazníkům.
14 dnů na vrácení zboží i pro firmy
Spotřebitelé mají ze zákona právo vrátit bez udání důvodů do 14 dnů nakoupení zboží v e-shopu. Jednička na trhu Alza se rozhodla tuto možnost dát i firemním zákazníkům, respektive zrušila poplatek, který si dříve za tu službu účtovala. U B2B zákazníků evidujeme až dvojnásobně nižší procento odstoupení než u koncových zákazníků. Narovnáním podmínek chceme primárně vylepšit zákaznickou zkušenost a spokojenost firem i drobných živnostníků, což je součástí i naší celofiremní vize a mise. Zrušení poplatku za vrácení nepoužitého zboží ve 14denní lhůtě má odbourat možnou obavu nebo překážku v nákupu u firemních zákazníků,
komentoval Lukáš Glöckl, ředitel Alza pro firmy.
Jak doplnil Glöckl, Alza letos dále plánuje pro firemní zákazníky vylepšit oblast dopravy, rozšířit nabídku služeb i individuální B2B nabídky ve spolupráci s dodavateli nebo možnost propojit jednotlivé firemní nákupní systémy. V neposlední řadě chceme inovovat produkt Alza NEO. Právě výhodný pronájem elektroniky může pro firmy představovat v dnešní době užitečný nástroj, jak neztratit efektivitu a zároveň vylepšit cashflow. Pro velkou část firem jsme stále první volbou při nákupu IT vybavení, ale mnoho z nich netuší, že stejně jednoduše u nás mohou objednat také stůl, židle, úklidové pomůcky nebo kola,
upřesnil Glöckl.
Firemní zákazníci nakupují v Alze nejčastěji spotřební elektroniku. V poslední době ale roste podíl segmentů Auto-Moto, Hobby a zahrada nebo Sport.
Alza není jediným e-shopem, který firemním zákazníkům nabízí možnost vrácení zboží zdarma. Stejnou službu má například i CZC.