Hlavní navigace

Názory k článku
Pro vrácení zboží zakoupeného po telefonu nebo v e-shopu využijte vzory pro odstoupení od smlouvy

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 9. 2022 8:30

    RR

    Dobrý den.

    Koupil jsem přes E-shop zboží. Jednalo se o cyklistické kraťase – celé černé.
    Po jeho vyzkoušení jsem zjistil, že má vadu – rozpárané v zadní levé části v přechodu mezi pružným lemem a kraťasy (díra jde vidět až po oblečení – napnutí kraťasí, při vysvlečení není vidět, protože se kraťase vrátí do původní velikosti)
    Chtěl bych zboží vrátit nejlépe ve 14denní lhůtě. Jak mám postupovat tak, aby mě prodejce neodmítl s touto vadou?

    Děkuji
    Rajnoha-Napajedla

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).