Pod novou značkou Belleder dodává Pavel Džavík na trh doplňky ze zbytkové kůže. Ty jsou určeny především pro B2B zákazníky z řad gastro provozů a hotelů.
Zakladatelem značky je Pavel Džavík, CEO AGD PRINT, rodinné tiskařské společnosti s 30letou tradicí. Právě pod ni tak Belleder spadá.
Kůže, ze které tato značka vyrábí prémiové doplňky, pochází z evropské výroby interiérů nejluxusnějších vozů světa. Ti mají vysoké požadavky na kvalitu, a kvůli tomu většinu kůži vyřazují a byla by znehodnocena.
Pavel Džavík popisuje, že kůže, kterou odebírají obsahuje jemné vady, ale odhalily by je jen precizní optické přístroje. Odebíráme jak celé kusy, tak i odřezky kůže různých tvarů, pro které hledáme další využití. Potahy na autosedačky z těchto kusů už nevyrobíte, ale vizitkáře, zápisníky nebo obal na příbory ano,
doplňuje.
Pořizujete si kožené zboží?
Belleder má za sebou pilotní zkoušku produktu se značkou Vasky. Dokážou pro ně dodat kůži a díky spojení s tiskárnou ji potisknout jakýmkoliv designem. Také vyrobili diáře, které mohou sloužit jako doplňky na konferencích jako byla například Sustainability & ESG konference při festivalu Světlo Valmez.
Pavel Džavík dále uvedl, že pracují na výrobcích, které využijí i drobné zbytky kůže a vyrobí z nich například čalouněné obložení pro stěny, stoly, nebo kabelky s tím, že upravenou kůži mohou potisknout a přizpůsobit zákazníkům na míru. Věřím, že o podobné doplňky bude zájem i z řad architektů a interiérových designérů, kteří zařizují hotely, restaurace nebo zajímavé kanceláře,
uzavírá.