Rodinné podnikání má řadu výhod, přináší ale mnohá úskalí. Jak se Elišce Tomkové, která provozuje módní salóny a značku Elisha, podařilo jednotlivé členy rodiny do byznysu zapojit?
Eliška Tomková se zaměřuje výhradně na dámskou, jednoduchou a elegantní módu. Začínala už v roce 1999. Do svého rozjetého podnikání zapojila jak dcery, tak manžela. Každý má na starosti jinou část byznysu.
Dvacet let jsem podnikala prakticky sama a najednou je zapojená celá rodina. Děti už ale mají rozdělenou práci a odpočinek lépe než my. A manžel to nějak toleruje. Pravidelně, třeba u snídaně, si pustíme hudbu a mluvíme o práci,
říká Eliška.
V podcastu s Eliškou Tomkovou je řeč nejen o skloubení rodinného života a podnikání, ale také o jejím samotném podnikání jako takovém. Jaké byly začátky, proč se rozhlodla pro oblast módy, v čem české ženy chybují, co se oblékání týká, a jak je dokáže ovlivnit?