Během vánočních svátků je provoz finančních úřadů omezen. Zjistěte, kdy se na úřad vydat, abyste případně neodcházeli s nepořízenou. Jak uvádí finanční správa, přes vánoční svátky budou uzavřeny daňové pokladny a pracoviště v optimalizovaném režimu 2+2.
Posledním dnem pro příjem hotovostních plateb na pokladnách územních pracovišť v letošním roce bude středa 15. prosince 2021. Po dobu uzavření daňových pokladen lze daňovou povinnost i nadále hradit bezhotovostním převodem z bankovního účtu nebo poštovní poukázkou České pošty.
Středa 15. 12. | Poslední den pro příjem plateb v hotovosti v daňových pokladnách |
Pondělí 20. 12. | Úřední hodiny 8:00 – 17:00 |
Středa 22. 12. | Úřední hodiny 8:00 – 17:00 |
Pondělí 27. 12. | Úřední hodiny 8:00 – 17:00 |
Středa 29. 12. | Úřední hodiny 8:00 – 17:00 |
Pátek 31. 12. | Podatelny otevřeny 8:00 – 13:00 |
Středa 5. 1. 2022 | Otevření daňových pokladen |
Na informační linku Finanční správy ČR 225 092 392 můžete volat v posledním prosincovém týdnu v pondělí 27. prosince a ve středu 29. prosince od 9:00 do 17:00. Mimo úřední dny (úterý, čtvrtek, pátek) je linka v provozu v pracovní dny od 9:00 do 13:00.