Máte skvělý produkt, ale zájem o něj není nikterak převratný anebo postupem času klesá. Je třeba ho zákazníkovi připomenout. Využijte sociální sítě a nejméně možnou kombinaci.
V oblasti marketingu je třeba hledat neustále nové způsoby, jak v nepřeberné nabídce různých produktů a služeb vyzdvihnout zrovna to vaše dílo, ten váš produkt, tu vaši službu. Vsadit můžete na kombinace s již zavedeným, mezi lidmi běžně používaným. Další sázkou na jistotu jsou sociální sítě, které se staly nedílnou součástí marketingu.
Stejně jako to udělala například značka Oreo z portfolia společnosti Mondelēz International. Její téměř 5 let starou kampaň „Ukaž, jak si Oreo omlékuješ ty“ zafungovala skvěle. Lidé tak prostřednictvím sociálních sítí, jako je Facebook nebo například Instagram, sdíleli videa s vlastními rituály spojenými s konzumací těchto sušenek.
Pepsi teď nabízí „špinavou limonádu“ Pilk
Společnost Pepsi sáhla aktuálně po podobném způsobu propagace a do světa vypustila vánoční kampaň. Své zákazníky vybízí, aby si v průběhu vánočních svátků smíchali pepsi s mlékem. Nápoj se nazývá Pilk a mezi fanoušky pepsi není žádnou novinkou.