Od 12. dubna startuje na webu Kaufland.cz nové online tržiště označováno také jako marketplace. Kromě nabídky Kauflandu nabídne tržiště zejména nepotravinářské zboží od více než 2 tisíc obchodníků.
Jak píše Lupa.cz, stejně jako na německém marketplace bude i zde nabídka zahrnovat více než 5 000 kategorií, jako je bydlení, elektronika, zahrada a hobby, kuchyně a domácnost, děti a kojenci, sport a móda.
V únoru Kaufland spustil obdobný marketplace na Slovensku. Po německém Kaufland.de tak jde o jeho třetí online tržiště. V Česku podobný systém založený na marketplace nabízí obchodníkům Alza.cz, Mall.cz, Heureka.cz či Amazon.(Lupa.cz)
Poslechněte si podcast Podnikatel+
Jak ušetřit? Jednoduchou cestu nabízejí privátní značky obchodníků, kteří si kvalitu značek ostře sledují a přitom nabízejí nižší cenu.
Privátní značka znamená, že je dostupná ve všech našich obchodních domech, ve všech prodejnách. To znamená, že my ty dodavatele musíme velmi pečlivě vybírat a zejména musí být schopni zavážet produkty na naše centrální sklady,
říká vedoucí oblasti čerstvého zboží Kaufland ČR Blanka Bogel.
O úspěchu či neúspěchu privátní značky rozhoduje kromě ceny a dostupnosti také její kvalita
A to je to důležitější, kolik zákazníků si ten výrobek koupí opakovaně. Pakliže si ten výrobek nekoupíte jen jednou, ale vícekrát, znamená to, že pravděpodobně chutnal anebo je jako dobrý,
přidává svůj pohled Tomáš Jeřábek, obchodní ředitel Košík.cz.