Na rychlosti záleží: Večerní objednávky z e-shopu můžete mít ráno doma

26. 9. 2024

Sdílet

26. 9. 24 / 2x / e-shop, nákupy, kurýr, balíček Autor: Depositphotos.com, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek

Doposud ranní doručení při objednávce do půlnoci fungovalo v Alze a nyní se objevuje další hráč. E-shopy si uvědomují, jak na rychlém doručení záleží.

Jak píše Euro.cz, zákazníci Alzy jsou na to již nějakou chvíli zvyklí. Pokud si člověk stihne na jejím e-shopu něco objednat ještě před půlnocí, bude to mít ve „svém“ AlzaBoxu hned druhý den do osmi hodin ráno. Loni v létě společnost tuto službu rozšířila na celé území Česka, přičemž až dosud ji v daném ohledu nikdo nenapodobil. Nyní však pomyslnou rukavici zvedá jako první český Mailstep.

Pražská firma, která vznikla před dlouhými 30 lety na popud podnikatele Jana Rozlivky, za tímto účelem navázala spolupráci s dalšími specialisty na takzvanou logistiku poslední míle, jmenovitě společnostmi Zásilkovna, PPL a GLS. Její nová služba „Večer objednáno, zítra dodáno“ přitom bude k dispozici jak v Česku, tak na sousedním Slovensku.

Český zákazník má při nákupech na výběr zhruba z 50 tisíců e-shopů. Naším cílem je být pro obchodníky partnerem, který jim v takto ostré konkurenci pomůže nejen udržet stávající zákazníky spokojené, ale také získat nové a posílit svoji tržní pozici, okomentoval spuštění této novinky výkonný ředitel společnosti Martin Beneš.

Nutno podotknout, že ačkoliv je Mailstep v rámci zdejšího trhu první, kdo se v „alzáckých“ šlépějích rozhodl kráčet, na jedničku české e-commerce scény bude i tak stále něco ztrácet. To proto, že svůj takzvaný cut-off time posunul z dopoledních hodin „jen“ na 19:30. Jinými slovy, chtějí-li zákazníci doručit zakoupené zboží již od brzkých ranních hodin, mají na jeho objednání pouze do půl osmé večer.

Jaký typ doručení zboží nejčastěji vybíráte?

A kterých konkrétních internetových obchodů se nová služba týká? Mezi klienty Mailstepu, jenž během loňského roku vychystal přes 3,7 milionu zásilek, patří například výrobce kuchyňského nádobí Fabini, prodejce sportovního oblečení a sportovních potřeb Top4Sport, Kofola, e-shop Puzzle4U a další.

Zboží objednané na některém z výše uvedených online obchodů naleznou zákazníci druhý den například v takzvaných Z-Boxech, které provozuje Zásilkovna. Těch se na území Česka podle webových stránek společnosti aktuálně nachází bezmála 4,5 tisíce. (Euro.cz)

Doprava zdarma je strašně nezdravý fenomén, říká Menky z DODO Přečtěte si také:

Doprava zdarma je strašně nezdravý fenomén, říká Menky z DODO

Autor aktuality

Jana je redaktorkou Podnikatel.cz a její hlavní specializací je marketing, zajímá se také o firemní finance. Pravidelně hledá a píše nové příběhy podnikatelů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).