Služba Mall Pay, která je zaměřená na odložené platby, mění od 7. října svůj název na Skip Pay. Jak potvrdil šéf společnosti Richard Kotrlík, nový název je posledním krokem transformace, která s sebou mimo jiné přináší výrazné rozšíření služeb.
Skip Pay má přinést nový koncept chytrého nakupování, který by měl zaujmout jak spotřebitele, tak e-shopy. Díky Skipu tedy odpadne nejen nutnost opisovat při placení údaje z karty, ale také složité vracení zboží, jeho reklamace nebo uplatnění prodloužené tříleté záruky či ročního pojištění, které budou mít majitelé Skip karet zdarma. Vše nyní půjde vyřídit jednoduše na několik kliknutí přímo v aplikaci,
popsal Kotrlík.
Pomocí Skip Pay je možné dnes nakupovat v deseti tisících českých e-shopech, jako je Mall.cz, Vivantis, CZC, Košík.cz, Querko, Tescome, Husky, Hudy a další.
Novinkou je funkce Skip Třetina, která umožní zaplatit v některých e-shopech ve třech po sobě jdoucích splátkách bez navýšení. Jako první je skrze své platformy nabídnou Shoptet, Retailsys a eBrána. Do pilotního provozu se zapojují Travelking, MůjKoberec a Benlemi. Služba se otevře trhu koncem října. Identifikace uživatele proběhne přes Bank ID.