Nejen tuzemské banky se neustále snaží přijít s něčím novým. Ne vždy se to musí týkat přímo jejich nabídky a produktů. Novinky jsou i na poli platebních karet.
Banka CREDITAS před šesti lety měla kartu z pravého zlata a nyní představila keramickou a kovovou kartu. Obě mohou získat klienti prémiového bankovnictví, kteří mají u této banky složená depozita ve výši alespoň 20 milionů korun nebo investice ve výši více než 10 milionů korun.
Zatímco keramická karta Mastercard World Elite Ceramic má ocelové jádro a luxusně hladký keramický povrch s gravírovanými značkami se skutečnými plátky zlata, kovová Mastercard World Elite Metal má ocelové jádro s metalickou slitinou na povrchu. U kovové karty je výjimečná také gramáž, která je téměř pětinásobná oproti běžným plastovým kartám, a zvukový efekt, kdy karta při kontaktu s tvrdým povrchem „cinká“.
Uvažujete nad pořízením kreditní karty?
Karty se speciálním designem
Komerční banka zase k 35. výročí sametové revoluce vydala platební karty se speciálním designem inspirovaným ikonickým symbolem „V“, který představuje svobodu. Tato karta bude dostupná do konce letošního roku, a to pro nové klienty, kteří si založí běžný účet u Komerční banky. Také si ji lze zdarma vybrat k jakémukoliv tarifu.
Jana Lvová, generální ředitelka společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko říká, že svoboda nám dává možnost žít podle vlastních představ a pro Mastercard je svoboda jednou ze základních hodnot, která jim umožňuje inovovat, tvořit a podnikat s odvahou a podporovat digitální ekonomiku prospěšnou všem. Sdílíme tuto vizi s Komerční bankou, a proto je nám ctí společně představit limitovanou edici karet, která svobodu symbolizuje,
doplnila.
Česká spořitelna uzavřela spolupráci s herním studiem Warhorse Studios. Díky tomu si fanoušci her mohou v mobilní aplikaci George aktivovat jednu ze tří virtuálních karet s motivem středověké hry Kingdom Come: Deliverance II. Na výběr jsou tři motivy s dobrodruhem, válečníkem nebo rytířem.
Banka na tyto karty s herními motivy upozornila také ve televizním spotu a součástí marketingové kampaně byly také sociální sítě, české herní weby nebo streamovací platforma Twitch.