Přepravci jsou připraveni i na opozdilce. Kdy ještě zvládnou doručit balíčky?

6. 12. 2024

Sdílet

6. 12 24 / 3x / e-shop, nákupy, kurýr, balíček Autor: Depositphotos.com, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek

S rozmachem výdejních boxů se posunul den, kdy je možné objednat si z e-shopů, aby balíček dorazil do Štědrého dne. Přepravci plánují doručovat do poslední chvíle. 

Balíkovna doporučuje předat balíky na adresu i na výdejní místa do přepravy do čtvrtka 19. prosince s tím, že i v případě balíků předaných do přepravy po tomto datu vyvine maximální úsilí pro jejich včasné dodání. Doručování na adresu, do Balíkoven a výdejních boxů bude probíhat do 23. prosince. 

Podobně Zásilkovna uvádí, že pokud jí e-shop podá zásilku na depu nejpozději 19. 12. 2024, udělají maximum, aby byla do Vánoc u příjemce. Doručení do Štědrého dne však negarantují. Poslední den, kdy doručují na adresu, na výdejní místa i do Z-BOXů, je také pondělí 23. 12. 2024. 

Podle společnosti DPD, aby naprostá většina dárků dorazila včas, je potřeba, aby je odesílatelé předali k přepravě nejpozději v pátek 20. prosince. Doručovat budou až do 23. prosince a v samoobslužných boxech si tedy mohou zákazníci balíčky vyzvednout i během Štědrého dne. 

Také přepravce PPL rozšířil letos doručovací dobu až do 23. prosince a vyzvednutí balíků bude v Parcelboxech a vybraných PPL Parcelshopech možné i v průběhu 24. prosince. Dále zmiňují, že pokud jim e-shop předá zásilku do pátku 20. prosince, přes 98 % takových zásilek doručí v pondělí 23. prosince zákazníkům na adresu nebo do výdejních míst a boxů. 

Kde plánujete nakoupit nejvíce vánočních dárků?

Přehled termínů souvisejících s doručováním

Termíny přepravců
Název přepravce Datum předání balíku k přepravě Datum doručování do výdejních boxů
Balíkovna 19. prosince 23. prosince
DPD 20. prosince 23. prosince
PPL 20. prosince 23. prosince
Zásilkovna 19. prosince 23. prosince
Kdo odpovídá za poškozený balíček? E-shop, dopravce, nebo Ježíšek? Přečtěte si také:

Kdo odpovídá za poškozený balíček? E-shop, dopravce, nebo Ježíšek?

Autor aktuality

Jana je redaktorkou Podnikatel.cz a její hlavní specializací je marketing, zajímá se také o firemní finance. Pravidelně hledá a píše nové příběhy podnikatelů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).