Moderní technologie zatím neznají meze. S dotazy už není třeba obracet se na kompetentního člověka, odpověď lze získat ze světa virtuálního.
Virtuální asistentku se jménem KATE mají k dispozici pro své klienty ve finanční skupině ČSOB. Umí odpovědět na dotazy klientů k bankovním produktům a službám.
Virtuální asistentka je propojena s bankovními systémy, takže je schopna vyřešit spoustu situací sama. A to od začátku do konce. Využívá k tomu dostupná data.
Snažíme se ale také o to, aby byla nejen důvěryhodná, ale i lidská a vtipná, takže pracujeme neustále na její schopnosti porozumět, abychom dokázali klientům adekvátně odpovědět, říká v podcastu Podnikatel+ Andrea Fousková,
ředitelka pro rozvoj KATE a personalizované komunikace ČSOB.
Zatím ještě nedokáže odpovědět na dotaz typu, jak se dělají palačinky, ale jak přiznala Andrea Fousková, je to dobrý podnět. A prozradila toho mnohem víc. Poslechněte si, jak přesně virtuální asistentka funguje, zda umí zabránit phishingovým útokům nebo zda bude umět do budoucna umělá inteligence pomoci s finanční gramotností.