S virtuální asistentkou zatím palačinky neuděláte, zato vám poradí, co s penězi

3. 2. 2023

Sdílet

3.2.23 1*/muž, vaří, počítač, notebook, kuchař Autor: Depositphotos.com, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek

Moderní technologie zatím neznají meze. S dotazy už není třeba obracet se na kompetentního člověka, odpověď lze získat ze světa virtuálního. 

Virtuální asistentku se jménem KATE mají k dispozici pro své klienty ve finanční skupině ČSOB. Umí odpovědět na dotazy klientů k bankovním produktům a službám. 

Řekne vám i vtip. Virtuální asistentka je hitem mobilního bankovnictví Přečtěte si také:

Řekne vám i vtip. Virtuální asistentka je hitem mobilního bankovnictví

Virtuální asistentka je propojena s bankovními systémy, takže je schopna vyřešit spoustu situací sama. A to od začátku do konce. Využívá k tomu dostupná data. 

Snažíme se ale také o to, aby byla nejen důvěryhodná, ale i lidská a vtipná, takže pracujeme neustále na její schopnosti porozumět, abychom dokázali klientům adekvátně odpovědět, říká v podcastu Podnikatel+ Andrea Fousková, ředitelka pro rozvoj KATE a personalizované komunikace ČSOB. 

Zatím ještě nedokáže odpovědět na dotaz typu, jak se dělají palačinky, ale jak přiznala Andrea Fousková, je to dobrý podnět. A prozradila toho mnohem víc. Poslechněte si, jak přesně virtuální asistentka funguje, zda umí zabránit phishingovým útokům nebo zda bude umět do budoucna umělá inteligence pomoci s finanční gramotností. 

Poslechněte si podcast na téma virtuální asistentka a umělá inteligence obecně: 

Autor aktuality

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).