Sázka na chytré oblečení vyšla. Česká firma má obrat přes 190 milionů

5. 11. 2024

Sdílet

CityZen Autor: CityZen

Česká firma CityZen je známá výrobou oblečení, na kterém není vidět pot a je odolné vůči špíně. Že na to Češi slyší, ukazují jejich hospodářské výsledky.

Jak píše Euro.cz, chrudimský výrobce patří podle poradenské společnosti Deloitte k nejrychleji rostoucím technologickým firmám v rámci celé střední Evropy (vloni v prestižním žebříčku Deloitte Technology Fast 50 CE skončil na druhém místě), což nyní dokládají i nedávno zveřejněné finanční výkazy.

Obrat společnosti v loňském roce dosáhl hranice 191 milionů korun, tedy meziročně o nějakých 6,5 procenta. A pokud jde o výsledek hospodaření jako takový, ten se po zdanění vyšplhal na hodnotu 19 milionů.

Celý módní průmysl čelí enormnímu tlaku kvůli zvyšování cen vstupů, energií a dlouhodobě nepříznivé ekonomické situaci. CityZen roste navzdory tomuto nepříznivému vývoji, což potvrzuje sílu naší značky i rostoucí poptávku po kvalitním a udržitelném oblečení, okomentoval finanční výsledky společnosti její šéf Pavel Hrstka.

Záleží vám při nákupu oblečení na udržitelnosti?

Během loňského roku značka, která aktuálně zaměstnává na 50 lidí, rozšiřovala síť svých maloobchodních prodejen – přibyly obchody v Praze a Hradci Králové. A v procesu pokračovala i letos, kdy vznikly kamenné pobočky v Brně a Olomouci. Cílem přitom je provozovat takovouto pobočku v každém krajském městě.

Offline prodeje v rámci kamenného retailu představují až 60 procent celkového fashion segmentu v České republice a my tento trend nechceme ignorovat. Proto investujeme do rozšiřování kamenných prodejen, které nám pomáhají posilovat povědomí o značce napříč regiony, objasnil Hrstka s tím, že záměr CityZenu je nanejvýš jasný: Chceme vrátit slávu českému textilnímu průmyslu a ukázat, že české firmy umí vyrábět oblečení špičkové kvality. Do budoucna se nevyhneme otázce vlastní výroby, jelikož kapacity externích dodavatelů z řad lokálních textilek jsou omezené. (Euro.cz)

Prodává kašmírové oblečení. Aby ohlídala kvalitu, vydala se až do Mongolska Přečtěte si také:

Prodává kašmírové oblečení. Aby ohlídala kvalitu, vydala se až do Mongolska

Autor aktuality

Jana je redaktorkou Podnikatel.cz a její hlavní specializací je marketing, zajímá se také o firemní finance. Pravidelně hledá a píše nové příběhy podnikatelů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).