Letecké společnosti zaměřující se na firemní klientelu uvádějí, že jim letos meziročně vzrostl prodej letenek. Uvědomují si však, že se firmy potýkají se zvyšujícími náklady. Snaží se jim tak vycházet vstříc.
Jak píše Euro.cz, kvůli vyšší ceně letenek se podle ředitelky prodeje společností Orbix, která je součástí skupiny Student Agency Travel, Martiny Hrnčířové mnoho firem snaží najít různé způsoby, jak na cestovních výdajích ušetřit. Jednou z možností je volba nízkonákladových aerolinek, u nichž se letos letenky prodávaly průměrněza 7950 korun. Jedná se sice o meziroční cenový nárůst ve výši 10 procent, tlak na úspory ale způsobil, že se poptávka po nízkonákladové přepravě u firemní klientely zvedla přibližně o necelou třetinu.
Mnohé společnosti se každopádně snaží ušetřit náklady i pomocí využívání různých chytrých řešení. Našim zákazníkům nabízíme přechod na firemní rezervační nástroj, který jim umožňuje sledovat, zda jejich zaměstnanci volí nejvýhodnější cenu z nabídky v reálném čase. Firmy tím dokáží uspořit až šest procent z celkových výdajů na služební cesty a zároveň šetří také čas věnovaný agendě služebních cest,
doplňuje Hrnčířová.
Ve snaze co nejrychlejšího návratu poptávky k hodnotám před pandemií covidu si aerolinky pro firemní klientelu připravily i řadu slev a dalších výhod. Letecké společnosti se vrací k modelu speciálních tarifů pro firmy s vyšším objemem na danou leteckou společnost. Tomuto typu klientů nabízí nižší ceny nebo zvýhodněné tarify, které umožňují nadváhu zavazadel nebo změnu data letu zdarma,
uzavírá Hrnčířová. (Euro.cz)