Oblíbená streamovací služba primárně pro poslech hudby a podcastů Spotify zdražuje. Pro současné předplatitele se cena zvyšuje od září, pro nově příchozí již platí nové ceny, které se nově budou účtovat přímo v českých korunách. Spotify se tak rázem stává nejdražší službou ze všech.
I nadále je možné službu vyzkoušet zdarma. Má však svá omezení a obsahuje i reklamní sdělení. Její konkurenti nabízejí podobné tarify, ti největší v podobném cenovém rozpětí. Nejlevněji v současné době vychází předplatné služby YouTube Music.
Zatímco u Spotify jednotlivec nově zaplatí 169 korun, YouTube Music nabízí měsíční tarif za 149 korun. Levněji u YouTube Music vychází i rodinný tarif za 229 korun (u Spotify za 269 korun), nebo studentský za 79 korun (u Spotify za 89 korun).
Ostatní konkurenti, například Apple Music nebo Tidal, mají ceny tarifu sice nižší, ale rozdíl je pouze v řádu jednotek korun.
Služba | Jednotlivec | Duo | Rodina | Student |
---|---|---|---|---|
Spotify | 169 | 229 | 269 | 89 |
Apple Music | 165 | X | 259 | 89 |
Tidal | 165 | X | 259 | 82.5 |
YouTube Music | 149 | X | 229 | 79 |
Pozn. uvedené ceny jsou v CZK měně, které jsou propagovány na webových prezentacích. Předplatné přímo přes aplikaci v mobilu se může lišit.