Tchibo.cz má problém s doručením. Je to kvůli rekonstrukci skladů

8. 8. 2023

Sdílet

Ilustrační obrázek

[AKTUALIZOVÁNO] Zaplacené objednávky z půlky července a dodnes nejsou u zákazníků. E-shop Tchibo.cz má velké prodlevy s doručením online objednávek. Argumentuje rekonstrukcí skladů. 

Aktuální sleva 30 % u letních bestsellerů se aktuálně na Tchibo.cz ve skutečnosti vyplatit nemusí. E-shop vykazuje problémy s doručením objednávek. Podle zjištění serveru Podnikatel.cz nebyly některým zákazníkům dodnes doručeny ani objednávky z půlky července. I když operátoři po telefonu upozorňují, že dodávky se mohou zpozdit až o 14 dnů oproti plánované době doručení, někteří zákazníci čekají na svoji objednávku již měsíc a dodnes doručena nebyla.

Tchibo provádí rekonstrukci skladů, objednávky mají i měsíc zpoždění

Důvod? Tchibo údajně provádí rekonstrukci distribučních skladů. Ale v informacích se zároveň rozchází. Zatímco po telefonu operátoři nejčastěji zmiňují, že zpožděné dodávky jsou kvůli rekonstrukci centrálního skladu v Německu, na Facebooku Tchibo tvrdí, že zpoždění je kvůli rekonstrukci distribučního centra v Chebu. 

Jenže právě sklad v Chebu před dvěma lety otevřel rozšířené distribuční centrum v Panattoni Parku Cheb. Dokončením třetí fáze výstavby o dalších přibližně 30 tisíc m2 se hala dohromady přesahující 100 000 m2 stala největší vloni dokončenou průmyslovou budovou v České republice, píše Tchibo v tiskové zprávě z roku 2021. Proč by najednou dva roky staré distribuční centrum mělo procházet rekonstrukcí, se na stránkách Tchibo.cz již zákazník nedozví. 

Rekonstrukce distribučního centra, které bylo před dvěma lety otevřeno?

Tisková zpráva o rozšíření distribučního centra v Chebu z roku 2021 je totiž zároveň poslední, kterou zákazník na stránkách dohledá. Jedinou oficiální informací je tak krátké upozornění, které zákazník může dohledat pomocí nenápadného odkazu v záhlaví e-shopu, který vede na stránku Služby a pomoc. Zde je v boxu pouze uvedeno: UPOZORNĚNÍ: Z důvodu rekonstrukčních prací v našem logistickém centru může v současné době dojít ke zpoždění dodání Vámi zakoupeného zboží. Pokud máte založený online účet Tchibo, můžete si zde kdykoli zkontrolovat aktuální stav své objednávky. Děkujeme Vám za pochopení.

Autor: Tchibo.cz

Že k velkému zpoždění doručení dochází, potvrzují i reakce samotných zákazníků na Facebooku Tchibo. 15.7. jsem objednávala zboží, které dodnes nemám, psala před čtyřmi dny jedna ze zákaznic e-shopu. Na stejný problém si stěžují v komentářích i další zákazníci.

Tchibo se ve svých vyjádřeních rozchází

Server Podnikatel.cz se proto snažil zjistit, k jakému problému konkrétně dochází a proč operátoři po telefonu uvádějí jiné informace, než Tchibo píše v komentářích na Facebooku. Kontaktovali jsme proto zákaznickou linku, kde byla operátorka s protichůdnými informacemi konfrontována. K rekonstrukci podle ní dochází ve všech skladech. Máme vícero skladů. Dochází tam nyní k rekonstrukci, abychom mohli rychleji vyskladňovat, takže nyní je to taková nešťastná situace, řekla serveru Podnikatel.cz operátorka e-shopu Tchibo.cz. Ta zároveň doplnila, že rekonstrukce se týká jak skladu v Německu tak i distribučního centra v Chebu. 

Podle mluvčí společnosti Tchibo Evy Kotýnkové se však problémy s uvedenými objednávkami týkají distribučního centra v Chebu, kde dochází k implementaci nových skladových a distribučních technologií. Bohužel musíme konstatovat, že aktuálně čelíme technickým potížím. Zavádění nových technologií tohoto typu se bohužel téměř nikdy neobejde bez problémů, připomíná Kotýnková.

A zároveň dodává: Je to pro nás opravdu nestandardní, a hlavně hodně nepříjemná situace a děláme maximum pro to, aby se stabilizovala. O současném stavu informujeme naše české zákazníky na stránkách e-shopu a za zpoždění zásilek se jim aktivně omlouváme adresnými e-maily a nabízíme jim kávu na našich kávových barech zdarma.

Místo slibovaných 50 % masa pouhých 13 %. Výrobcům hrozí pokuta až 50 milionů Přečtěte si také:

Místo slibovaných 50 % masa pouhých 13 %. Výrobcům hrozí pokuta až 50 milionů

Autor aktuality

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).