Internetový obchod Mironet podal žalobu na ochranu před nekalým soutěžním jednáním kvůli sloganu konkurence pracujícím se slovem když.
Jak píše Lupa.cz, Mironet říká, že Allegro ve druhém čtvrtletí letošního roku začalo ve svých kampaních používat slogan „Když něco, tak Allegro“ a navazující slogany (typově „Když hračky, tak Allegro“).
Obdobné slogany („Když počítače, tak Mironet“, „Když mobily, tak Mironet“, „Když hračky, tak Mironet“) přitom poslední čtyři roky používáme my,
tvrdí e-shop.
Mironet se pokoušel s Allegrem komunikovat a situaci smírnou cestou vyřešit. Až po výzvě do datové schránky od právníka společnosti Mironet svou kampaň Allegro pozastavilo. Nicméně následně svoji kampaň znovu obnovilo a s Mironetem přestalo komunikovat. Mironet proto neměl jinou možnost, než podat na Allegro žalobu na ochranu před jeho nekalým soutěžním jednáním. Nejnovější kampaň Allegra i přes výzvy a podanou žalobu v srpnu aktuálně graduje zejména na sociálních sítích,
dodává firma.
Používáte mobilní aplikace e-shopů?
S těmito obviněními nesouhlasíme, celá věc je nyní v řešení našich právníků,
reagoval na dotazy Lupy ohledně žaloby ředitel komunikace skupiny Allegro Marcin Gruszka. (Lupa.cz)