Během další konference z cyklu Chytré podnikání představíme úspěšné expanze firem v lokálním i globálním měřítku a nabídneme praktické tipy, jak zajistit hladký růst nejen v oblasti investic, personalistice a marketplace.
Máte jedinečnou možnost získat volný vstup na další konferenci z cyklu Chytré podnikání, letos zaměřenou na růst firem a e-shopů. Řečníci mají připravená témata jako budování kamenných poboček či online obchodů, rozšiřování služeb, vstup na marketplace či personální růst. Zaměříme se také na rozvoj start-upu či shánění investic pro rozvoj podnikání.
Soutěž
Server Podnikatel.cz, jako jeden z organizátorů cyklu konferencí Chytré podnikání, má k dispozici 5 volných vstupenek. Stačí se zapojit do soutěže a odpovědět správně na otázku. Konference pro majitele a ředitele středních a menších eshopů, marketingové, produktové a projektové specialisty proběhne již 13. října v pražském Hotelu Jalta na Václavském náměstí.
Soutěžní otázka: Kdo letos moderuje konferenci Chytré podnikání?
a) David Slížek
b) Filip Rožánek
c) Vladimír Rejlek
Odpovědi zasílejte na mailovou adresu soutez@iinfo.cz. Ze správných odpovědí vylosujeme pět výherců.
Pravidla soutěže
- Provozovatelem soutěže je společnost Internet Info, s.r.o.
- Soutěž probíhá od 5. do 11. září 2022.
- Ze správných odpovědí bude vylosováno pět výherců, kteří obdrží vstup na uvedenou akci. Výherce budeme kontaktovat prostřednictvím e-mailu.
- Podmínkou k získání výhry je uvedení kontaktního e-mailu, který bude využit v souvislosti se soutěží.
- Společnost Internet Info, s.r.o. zaručují všem účastníkům soutěže ochranu jejich osobních údajů. Bližší informace naleznete v našich Zásadách zpracování osobních údajů dostupných zde.
- Výherci, kteří se do 3 dnů o cenu nepřihlásí, ztrácejí na výhru nárok.
- Ceny nejsou právně vymahatelné.
- Ze slosování o ceny jsou vyloučeni všichni zaměstnanci společnosti Internet Info, s.r.o., která je pořadatelem soutěže, stejně jako jejich příbuzní.
Na jaké přednášky se můžete těšit?
Jak za 5 let vybudovat úspěšnou značku a vstoupit na trhy střední Evropy
HoppyGo je peer-to-peer carsharingová služba, která bezpečně a jednoduše propojuje lidi, jenž mají auto, ale nepoužívají ho každý den, s těmi, co ho potřebují jen příležitostně. Za pětiletou dobu své existence si našla již bezmála 165 tisíc příznivců na českém, slovenském a polském trhu a čísla nadále rostou. Co všechno předcházelo úspěšné expanzi na zahraniční trhy a na co je nutné se při expanzi firmy připravit? Ohlédnutí za největšími milníky firmy vám představí ředitel společnosti Robin Švaříček.
Do 5 let budou marketplaces dominovat i u nás
„Doby, kdy byla česká a slovenská e-commerce unikátní, jsou pryč. Poslední roky kopírujeme trendy západní Evropy,“ David Cikánek z EXPANDO GLOBAL vám ukáže svou projekci, jakou roli budou marketplaces hrát ve vašem oboru do pár let.
Co byste měli znát při online prodeji do zahraniční
Mirka Birešová z Kaufland Global Markeplace prozradí, na co byste si měli dát pozor při mezinárodním prodeji přes online tržiště a jak oslovit nové cílové skupiny.
Jak najít investora a motivovat (nové) zaměstnance
Matěj Sýkora z advokátní kanceláře eLegal vám poradí, jak najít a vybrat toho pravého investora a nastavit s ním smysluplné podmínky investice. Dalším jeho tématem je udržení důležitých lidí v týmu na současném turbulentním trhu práce a jak nalákat nové. Představí vám aktuální trendy zaměstnaneckých motivačních programů i jejich právní a daňové (ne)výhody.
Jak nad expanzí přemýšlí největší evropský e-commerce hráč v oblasti beauty?
Ať už se bavíme o vstupu na nové trhy, otevírání kamenných prodejen, rozšiřování sortimentu nebo o zintenzivňování stávajících procesů, expanze a soustavný růst je přímo v DNA Notina. V posledních pěti letech o více než deset miliard korun. Lukáš Havlásek prozradí, co je pohledem Notina v dnešním ecommerce světě pro úspěch nezbytné.
Digitalizace v Čechách – můžeme se srovnávat s EU?
Jak je na tom digitalizační transformace České republiky v porovnání se zbytkem Evropy, od komerční sféry až po státní rezort? Srovnání a prostor pro zlepšení, možné „quick-wins“ a dlouhodobou strategii ukáže Vladimír Gašpar z Dreamview.
A to není vše. Program si můžete prohlédnout na stránkách webu konference Chytré Podnikání 2022: Expanze firmy: vstup na zahraniční trhy, rozšiřování služeb, personální růst, kde se můžete i zaregistrovat.