Vyhrajte vstup na konferenci Chytré podnikání 2022

5. 9. 2022

Sdílet

Chytré podnikání 2022 Autor: Internet Info
Ilustrační obrázek

Během další konference z cyklu Chytré podnikání představíme úspěšné expanze firem v lokálním i globálním měřítku a nabídneme praktické tipy, jak zajistit hladký růst nejen v oblasti investic, personalistice a marketplace.

Máte jedinečnou možnost získat volný vstup na další konferenci z cyklu Chytré podnikání, letos zaměřenou na růst firem a e-shopů. Řečníci mají připravená témata jako budování kamenných poboček či online obchodů, rozšiřování služeb, vstup na marketplace či personální růst. Zaměříme se také na rozvoj start-upu či shánění investic pro rozvoj podnikání.

Soutěž

Server Podnikatel.cz, jako jeden z organizátorů cyklu konferencí Chytré podnikání, má k dispozici 5 volných vstupenek. Stačí se zapojit do soutěže a odpovědět správně na otázku. Konference pro majitele a ředitele středních a menších eshopů, marketingové, produktové a projektové specialisty proběhne již 13. října v pražském Hotelu Jalta na Václavském náměstí.

Soutěžní otázka: Kdo letos moderuje konferenci Chytré podnikání?

a) David Slížek

b) Filip Rožánek

c) Vladimír Rejlek

Odpovědi zasílejte na mailovou adresu soutez@iinfo.cz. Ze správných odpovědí vylosujeme pět výherců.

Pravidla soutěže

  • Provozovatelem soutěže je společnost Internet Info, s.r.o.
  • Soutěž probíhá od 5. do 11. září 2022.
  • Ze správných odpovědí bude vylosováno pět výherců, kteří obdrží vstup na uvedenou akci. Výherce budeme kontaktovat prostřednictvím e-mailu.
  • Podmínkou k získání výhry je uvedení kontaktního e-mailu, který bude využit v souvislosti se soutěží.
  • Společnost Internet Info, s.r.o. zaručují všem účastníkům soutěže ochranu jejich osobních údajů. Bližší informace naleznete v našich Zásadách zpracování osobních údajů dostupných zde.
  • Výherci, kteří se do 3 dnů o cenu nepřihlásí, ztrácejí na výhru nárok.
  • Ceny nejsou právně vymahatelné.
  • Ze slosování o ceny jsou vyloučeni všichni zaměstnanci společnosti Internet Info, s.r.o., která je pořadatelem soutěže, stejně jako jejich příbuzní.

Na jaké přednášky se můžete těšit?

Jak za 5 let vybudovat úspěšnou značku a vstoupit na trhy střední Evropy

HoppyGo je peer-to-peer carsharingová služba, která bezpečně a jednoduše propojuje lidi, jenž mají auto, ale nepoužívají ho každý den, s těmi, co ho potřebují jen příležitostně. Za pětiletou dobu své existence si našla již bezmála 165 tisíc příznivců na českém, slovenském a polském trhu a čísla nadále rostou. Co všechno předcházelo úspěšné expanzi na zahraniční trhy a na co je nutné se při expanzi firmy připravit? Ohlédnutí za největšími milníky firmy vám představí ředitel společnosti Robin Švaříček.

Do 5 let budou marketplaces dominovat i u nás

„Doby, kdy byla česká a slovenská e-commerce unikátní, jsou pryč. Poslední roky kopírujeme trendy západní Evropy,“ David Cikánek z EXPANDO GLOBAL vám ukáže svou projekci, jakou roli budou marketplaces hrát ve vašem oboru do pár let.

Co byste měli znát při online prodeji do zahraniční

Mirka Birešová z Kaufland Global Markeplace prozradí, na co byste si měli dát pozor při mezinárodním prodeji přes online tržiště a jak oslovit nové cílové skupiny.

Jak najít investora a motivovat (nové) zaměstnance

Matěj Sýkora z advokátní kanceláře eLegal vám poradí, jak najít a vybrat toho pravého investora a nastavit s ním smysluplné podmínky investice. Dalším jeho tématem je udržení důležitých lidí v týmu na současném turbulentním trhu práce a jak nalákat nové. Představí vám aktuální trendy zaměstnaneckých motivačních programů i jejich právní a daňové (ne)výhody.

Jak nad expanzí přemýšlí největší evropský e-commerce hráč v oblasti beauty?

Ať už se bavíme o vstupu na nové trhy, otevírání kamenných prodejen, rozšiřování sortimentu nebo o zintenzivňování stávajících procesů, expanze a soustavný růst je přímo v DNA Notina. V posledních pěti letech o více než deset miliard korun. Lukáš Havlásek prozradí, co je pohledem Notina v dnešním ecommerce světě pro úspěch nezbytné.

Digitalizace v Čechách – můžeme se srovnávat s EU?

Jak je na tom digitalizační transformace České republiky v porovnání se zbytkem Evropy, od komerční sféry až po státní rezort? Srovnání a prostor pro zlepšení, možné „quick-wins“ a dlouhodobou strategii ukáže Vladimír Gašpar z Dreamview.

A to není vše. Program si můžete prohlédnout na stránkách webu konference Chytré Podnikání 2022: Expanze firmy: vstup na zahraniční trhy, rozšiřování služeb, personální růst, kde se můžete i zaregistrovat.

Autor aktuality

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).