Začátky podnikání si mnohdy žádají oběti. V příběhu, který vypráví Štěpán Hodač, to odnesla babiččina kuchyň, ze které se stala potravinářská provozovna. Musela si pak vystačit po nějakou dobu jen s malým vařičem.
Štěpán Hodač vsadil na pokrm, který nemá zrovna atraktivní název. O to víc je atraktivní jeho výživová hodnota. Hummus je oblíbený zejména v oblasti Středního východu. Jedná se o studený pokrm. Je to kaše či dip z rozmačkané uvařené cizrny smíchané s tahinou, olivovým olejem, citronovou šťávou, solí a česnekem.
Chyby a ztracená přátelství
Štěpán Hodač v podcastu serveru Podnikatel.cz vypráví příběh, jak jeho podnikání začalo. Kdo mu nejvíce pomohl. A o koho naopak během byznysu přišel. Z jeho zkušenosti je totiž zjevné, že když nefunguje komunikace, může takový byznys zničit i dlouholetá přátelství. Své celkem dobře rozjeté podnikání pak téměř zničil jednou jedinou chybou.
Co uslyšíte?
- Jak těžké měl začátky Štěpán Hodač, který měl zpočátku jen peníze na suroviny a benzin
- Jak vznikala jeho první provozovna v kuchyni jeho babičky
- Proč vlastně začal vyrábět hummus a odkud bere suroviny
- Jak se mu propadly tržby o 40 %, když pouze změnil design etikety
- Proč se vrhnul ještě na výrobu kimchi
- Proč to v jeho výrobně občas silně páchne a zaměstnanci musí nosit speciální masky
- Jak je vlastně pro náš organismus dobré kvašení a fermentace