Ne vždy se věci v restauraci dějí tak, jak by měly. Náladu může pokazit nepříjemná obsluha, špatně uvařený pokrm, ale i pokrm, který dlouho nepřichází. I v tomto momentě se může zákazník ozvat.
O možnostech reklamace jídla v restauračních zařízeních anebo při dovážce jídla pojednává článek na sesterském serveru Měšec.cz:
Pokud by se zákazník rozhodl dlouhé čekání na jídlo reklamovat, je třeba zvážit, jak k němu došlo.
Jak se uvádí server Měšec.cz, pokud je doba přípravy u jídla uvedená, případně ji obsluha zákazníkovi sdělila a on souhlasil, pak čekání reklamovat nelze. Může se totiž stát, že některá jídla vyžadují delší přípravu a v jídelním lístku je tato informace uvedena, nebo ji při objednání sdělí personál. Na druhou stranu ale restaurace nesmí tuto uvedenou či sdělenou dobu překročit.
V případě, že dojde k překročení uvedené doby nebo zákazník čeká dlouho, aniž by ho předem obsluha upozornila, a čekání je nepřiměřené složitosti objednávky, je možné požadovat slevu nebo od smlouvy odstoupit a z restaurace odejít.