Za dlouhé čekání na jídlo v restauraci si může říct zákazník o slevu

27. 10. 2021

Sdílet

27.10. 1krát/ muž, čekání, restaurace, jídlo, zklamání Autor: Depositphotos.com, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek

Ne vždy se věci v restauraci dějí tak, jak by měly. Náladu může pokazit nepříjemná obsluha, špatně uvařený pokrm, ale i pokrm, který dlouho nepřichází. I v tomto momentě se může zákazník ozvat. 

O možnostech reklamace jídla v restauračních zařízeních anebo při dovážce jídla pojednává článek na sesterském serveru Měšec.cz

Pokud by se zákazník rozhodl dlouhé čekání na jídlo reklamovat, je třeba zvážit, jak k němu došlo. 

Jak se uvádí server Měšec.cz, pokud je doba přípravy u jídla uvedená, případně ji obsluha zákazníkovi sdělila a on souhlasil, pak čekání reklamovat nelze. Může se totiž stát, že některá jídla vyžadují delší přípravu a v jídelním lístku je tato informace uvedena, nebo ji při objednání sdělí personál. Na druhou stranu ale restaurace nesmí tuto uvedenou či sdělenou dobu překročit.

V případě, že dojde k překročení uvedené doby nebo zákazník čeká dlouho, aniž by ho předem obsluha upozornila, a čekání je nepřiměřené složitosti objednávky, je možné požadovat slevu nebo od smlouvy odstoupit a z restaurace odejít.

Autor aktuality

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).