Člověk míní, život mění. I tak se dají mnohdy popsat některé příběhy podnikatelů. Na samém začátku bylo něco diametrálně odlišného, než posléze život přinesl.
Příběh Lucie Kalousové je přesně jeden z takových. Holka se sportovním nadáním a vlohy zamířila na Fakultu tělesné výchovy a sportu. Po studiích ale zběhla k úplně jinému oboru. Pár let pracovala v komunikační agentuře, ale stále to nebylo to pravé. Až poté, co nahlédla do světa české módy a českých tvůrců, zajiskřilo to.
Jelikož mě to bavilo víc a víc, tak jsem si dodělávala ve volném čase kurzy v designu a stylingu. Jezdila jsem třeba do Plzně nebo jsem docházela na UMPRUM tady v Praze,
vypráví Lucie Kalousová svůj příběh.
Nejprve chtěla vsadit na plavky, ale vzhledem k náročnosti a zejména sezónnosti přišel jiný nápad. Položila jsem sama sobě otázku, co mám ráda? A jako každá žena mám ráda pěkné kabelky. Je to naše vizitka,
říká Lucie.
Proč se rozhodla nakonec pro kabelky, kde se vzal název Patrick Poppet, jak dlouho trvá, než taková kabelka vznikne, kdo je typickým zákazníkem a co dalšího Lucie vytváří? Odpovědi na najdete v dalším podcastu.