Obchodní řetězce bojují proti plýtvání potravin různými způsoby. Řada z nich nabízí například tašky nebo bedýnky zlevněného zboží.
Jak píše Vitalia.cz, před rokem a půl přestal Lidl nabízet místo bedýnek tašky s ovocem a zeleninou za 25 korun, přemístili je tehdy zpoza pokladní zóny na prodejní plochu do nepřehlédnutelného stojanu. Podobně teď se zlevněným ovocem a zeleninou naložil Kaufland.
V souvislosti s pokračováním edukační kampaně Nekrm koš! vybavuje obchodní řetězec své prodejny novými specializovanými stojany pro zlevněné zboží z úseku ovoce a zeleniny.
Kupujete si v supermarketech balíčky zlevněného zboží?
Ostatně není se co divit, inspiraci našel právě u své sesterské společnosti, která stejně jako Lidl patří nejbohatšímu Němci Dieterovi Schwarzovi, resp. jeho Schwarz Gruppe.
Vypadají jako stojany, ale v Kauflandu jim říkají slevové displeje, možná už jste si jich všimli, možná u vás teprve budou instalovány na úseku ovoce a zeleniny. V prvotní fázi projektu najdou zákazníci na těchto stojanech originálně balené zboží od dodavatelů společnosti Kaufland,
zaznívá z Kauflandu. Výše slevy a finální cena produktu pak budou uvedeny na speciální slevové etiketě umístěné na balení. (Vitalia.cz)