Zmrzlinu raději s jedním kopečkem. Češi začali šetřit i na oblíbené zmrzlině

4. 7. 2022

Sdílet

12.8. 1krát/ Žena, studentka, dívka, brigáda, léto, zmrzlina Autor: Depositphotos, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek

Výrobci a prodejci zmrzliny jsou zatím s letošní poptávkou spokojeni, i když Češi začali výrazně šetřit. Vyplývá to z průzkumu serveru Podnikatel.cz. Letošní počasí prodeji nahrává a start prázdnin a začátek dovolených zájem o zmrzlinu ještě zvýšil. 

Zatímco vloni dle našeho zjištění se prodejci potýkali s rozmary počasí a úbytkem turistů oproti normálu, letošní situaci hodnotí už s předstihem velmi pozitivně. Vloni se přitom na trhu objevily novinky v podobně netradičních chutí. Zákazníci tak mohli ochutnat například hrušku s rukolou, mandarinku s rozmarýnem, růži nebo koprovou. Objevila se také zmrzlina s balsamicem nebo kajenským pepřem. 


S mangem, pepřem, či slaným karamelem? Víme, které zmrzliny šly letos na dračku
Přečtěte si také:

S mangem, pepřem, či slaným karamelem? Víme, které zmrzliny šly letos na dračku

O zmrzlinu mají zájem i firmy, které svým zaměstnancům dopřávají pochoutku díky firemním rozvozům. Přesto prodejci upozorňují, že lidé jsou letos opatrní při utrácení a raději si dopřejí častější, ale menší porce. Může za to inflace, která dopadá i na cenu zmrzliny. Pokud výrobce dbá na kvalitu surovin, navýšenou cenu vstupních zdrojů musel promítnout i do celkové ceny. Češi si však svoji pochoutku upřít nenechají a sezóna se dle našeho zjištění vyvíjí pozitivně. 

Jaká je aktuální nabídka? Podívejte se na fotogalerii

Autor aktuality

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).