Značka Pietro Filipi hlásí návrat, koupila ji Trenýkárna.cz

13. 5. 2024

Sdílet

13.5.24 /1x/ Spodní prádlo, trenýrky, intimita Autor: Depositphotos.com, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek

Značka oděvů Pietro Filipi, která skončila během koronavirové pandemie, se vrací na tuzemský trh. Zakoupila ji firma DaniDarx, která vlastní e-shop Trenýrkárna.cz.

Pietro Filipi hlásí návrat

Značku Pietro Filipi založil v roce 1993 Petr Hendrych. Následně ji koupila investiční společnosti C2H, která se snažila ji dostat na zahraniční trhy. Během koronavirové pandemie se ale značka dostala do problémů a firma skončila v insolvenčním řízení. Ochranné známky Pietro Filipi pak získala společnost Natland, které už v minulosti zachránila firmu Kara, které se specializuje na kožešnické výrobky. A právě na Karu byla následně známky přepsány. 

Firma se ale nakonec rozhodla značku Pietro Filipi prodat firmě DaniDarx, která provozuje e-shop Trenýrkárna.cz a vyrábí spodní prádlo českých značek Styx a Nedeto. Zvažovali jsme dva nebo tři směry, kudy se ubírat, nebylo ale úplně v mých silách znovu zásadně a podstatně oživovat Karu a zároveň znovu takřka od základu budovat značku Pietro Filipi. Po dlouhých diskusích jsme postupně docházeli k názoru, že musíme značku svěřit do profesionálních rukou a pokud možno s českým původem, uvádí Zdeněk Rinth, šéf společnosti Kara. 

Jsem rád, že i díky naší podpoře získává tradiční česká módní značka Pietro Filipi po turbulentních letech opět stabilní domov. Z mého pohledu si novou šanci prosadit se nejen v České republice, ale i na zahraničních trzích, rozhodně zaslouží. Těšíme se na její další rozvoj v rukou managementu Trenýrkárna.cz, v nějž máme dlouhodobě plnou důvěru, říká Slavomír Pavlíček, partner skupiny SPM Invest, která se v roce 2022 stala investorem ve společnosti DaniDarx a umožnila jí expanzi. 

Trenýrkárna.cz už představila první kolekci oblečení Pietro Filipi, jedná se o pánské boxerky, plavky, dámské kalhotky, ponožky a župany, které již nyní mohou zákazníci v e-shopu zakoupit.

Připlácíte si při nákupu v e-shopu pojištění proti rozbití nebo krádeži výrobku?

Autor aktuality

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. Chystá nový byznysový podcast.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).