Autor je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 35 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 12 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.
Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.
E-mail: | info (zavináč) acomware (tečka) cz |
---|---|
WWW: | http://www.acomware.cz |
Článek | Téma | Datum vydání | Počet názorů |
---|---|---|---|
E-mail může o Vánocích přinést nové objednávky. Stačí vědět, jak na to | E-commerce | 27. 10. 2015 | - |
Jaké klacky pod nohy hází e-shopy svým zákazníkům? Zmapovali jsme na příkladech | E-commerce | 16. 6. 2015 | 21 |
S transakčními e-maily se potýkají i velké e-shopy. Chyby dělá třeba i Alza.cz | E-commerce | 10. 3. 2015 | 1 |