Jirka Suchý je spolumajitel digitální agentury Sherpas. Jakožto šéf realizačního týmu se stará o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro klíčové klienty.
Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty
WWW: | https://www.sherpas.cz/ |
---|
Článek | Téma | Datum vydání | Počet názorů |
---|---|---|---|
4 metody, kterými zjistíte, co na vás zákazníky nejvíce irituje | E-commerce | 13. 11. 2018 | 1 |
Chcete, aby vaši zákazníci „chrochtali blahem“? Zkuste mapy zákaznických cest | E-commerce | 30. 10. 2018 | - |
Odkud se vzala CX a proč je dnes tak populární? | Spotřebitelé | 2. 10. 2018 | 2 |
10 rychlých tipů, jak najít klíč k srdci zákazníka | Marketing a značka | 18. 9. 2018 | 1 |