Prakticky navrhuje digitální strategie a kampaně 15 let. Prošel prostředím velké firmy (Hypoteční banka), ve kterém nasbíral několik desítek ocenění Internet Effectivness Awards, či WebTop100 stvrzujících finančně vyčíslitelný přínos jeho aktivit pro celek, nyní působí jako marketingový šéf e-commerce projektu Plná peněženka, který přihrál e-shopům v roce 2017 víc než 1 000 000 000 korun obratu. 17.7.2018 se v Dobrém webu koná jeho workshop na téma Příprava vánoční kampaně.
WWW: | http://www.dobryweb.cz |
---|
Článek | Téma | Datum vydání | Počet názorů |
---|---|---|---|
4 kroky pro naplánování výnosné sezónní kampaně ve vašem e-shopu | E-commerce | 26. 6. 2018 | - |
Naplánujte kampaň, která vašemu e-shopu zajistí rekordní tržby | E-commerce | 21. 6. 2018 | - |