Názor k článku 10 věcí, kterými v e-shopu odradíte zákazníka od koupě (2.díl) od Jirka - rad bych se zeptal poucene verejnosti: v eshopu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 3. 2011 21:12

    Jirka (neregistrovaný)
    rad bych se zeptal poucene verejnosti: v eshopu jsem koupil nefunkcni susicku. Ted eshop nekomunikuje - nelze se dovolat, neodpovida na email ani dopisy. Kdybych se s nim chtel soudit, muzu to vyresit tak, ze si susicku necham opravit na sve naklady a soudit se o naklady? Nebo behem celeho soudniho liceni musi byt sisicka nefunkci tak, aby az soud vyhraji ji eshop musi opravit? Nemam zajem ji vratit.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).