Názor k článku 10 věcí, kterými v e-shopu odradíte zákazníka od koupě (1.díl) od Fido - Prvni vec, ktera me dokaze odradit je diskutovana...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 2. 2011 13:18

    Fido (neregistrovaný)
    Prvni vec, ktera me dokaze odradit je diskutovana stale dokola a k zadnym zmenam k lepsimu nedochazi. A to je informace o dostupnosti zbozi. A to seriozni informace. Rozhodne u zbozi skladem necekam mesicni prodlevu az po objednai e-shopem u dodavatele.
    Dalsi vec je utajovani ceny za dopravu a jeji naprosto nerealna vyse. Pokud me zaujme drobnost za par korun a na konci vidim poplatek za dopravu 250 Kc, doslova me to vytoci.
    A nakonec me vadi zkreslovani nebo neuvadeni technickych specifikaci v popisu zbozi. Pod technickymi specifikacemi se nepredstavuji marketingove zvasty o tom jak je vyrobek uzasny ale presne udaje.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).