Názor k článku 10 věcí, kterými v e-shopu odradíte zákazníka od koupě (1.díl) od Petr Zálešák - "Je chybou, pokud musí návštěvník nejdříve vyplnit kompletní...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 2. 2011 17:28

    Petr Zálešák (neregistrovaný)
    "Je chybou, pokud musí návštěvník nejdříve vyplnit kompletní osobní a dodací údaje, než mu je zobrazena celková cena s dopravou," dodává Pavel Jašek z agentury Dobrýweb.cz.

    K předchozímu bych oponoval, pokud eshop nabízí více doprav například na základě lokace, např. kurýr po Praze, odlišné poštovné do zahraničí apod., potřebuje nejprve od zákazníka získat například dodací adresu, aby mu mohl nabídnou pouze dopravy, které jsou pro něj určeny a nedocházelo ke zbytečným omylům, ať už úmyslným či neúmyslným od zákazníků.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).