Všechno je to o penězích. Na jedné straně jsou velké eshopy, které skutečně mají vlastní sklady a expedují ještě v den objednávky, ale ti v drtivé většině případů nejsou zdaleka nejlevnější a často nejsou ani ve srovnávačích cen.
Naproti tomu jsou eshopy, které jsou provozovány na jednom, dvou procentech cen od dodavatelů a jestli má daný eshop z TV za 9 900 Kč stovku zisk na marži, tak ať se nikdo nediví, že se alespoň nepatrně "hojí" na poštovném a balném a všechno to trvá, protože nutně potřebuje ušetřit na všem a jestliže má dodavatel poštovné zdarma od 10 000, tak tam TV klidně čeká, až si někdo další objedná něco za stovku, protože kdyby dodavateli měl zaplatit i to poštovné, tak nevydělá vůbec nic.
U téhle druhé kategorie je problém, že když uvedou skutečnou dobu dodávky, tak si u nich nikdo nic nekoupí objedná to u eshopu, který je ve srovnávači cen o políčko níž a má vylhané dostupnost ihned, i když funguje naprosto stejně. Nepotřebují si hrát na image, protože prodávají jen díky ceně a když je někdo podleze, tak si zákazník příště objedná tam.