Názor k článku 10 věcí, kterými v e-shopu odradíte zákazníka od koupě (1.díl) od panvicka - Nejvíce mi vadí 1) než se dozvím cenu včetně...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 3. 2012 16:13

    panvicka (neregistrovaný)

    Nejvíce mi vadí

    1) než se dozvím cenu včetně poplatků + dph + dopravy, musím vyplnit celé info o mé osobě - nemám možnost rychle a efektivně porovnávat cenu v jednotlivých shopech.

    2) uvedení ceny bez DPH největším a nejčervenějším písmem vůbec, cenu platnou pro mě pak šedivě pod tím.. toto se hodí pro velkosklady, ne pro eshop, kde nakupují běžní zákazníci (mimochodem kvůli tomuto jsem přestala nakupovat na jednou nejmenovaném PC eshopu)

    3) dále mi vadí "dementní" rozdělení kategorií. Co je to "Stylové notebooky". To někdo nakupuje notebook podle barvy?

    4) "zboží není na skladě", pošlu dotaz kdy bude a někdy neodpoví vůbec, jindy automatickým emailem že "5 až 30 dní".

    5) telefony, které nikdy nezvedá (hodně častý problém)

    amen :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).