Prvni vec, ktera me dokaze odradit je diskutovana stale dokola a k zadnym zmenam k lepsimu nedochazi. A to je informace o dostupnosti zbozi. A to seriozni informace. Rozhodne u zbozi skladem necekam mesicni prodlevu az po objednai e-shopem u dodavatele.
Dalsi vec je utajovani ceny za dopravu a jeji naprosto nerealna vyse. Pokud me zaujme drobnost za par korun a na konci vidim poplatek za dopravu 250 Kc, doslova me to vytoci.
A nakonec me vadi zkreslovani nebo neuvadeni technickych specifikaci v popisu zbozi. Pod technickymi specifikacemi se nepredstavuji marketingove zvasty o tom jak je vyrobek uzasny ale presne udaje.
S tou dopravou je problém - od určité velikosti eShopu to nelze dělat jinak, než paušálem. Také nemůže využívat všechny způsoby dopravy.
Zatímco malý eShop si může dovolit posílat zboží i doporučeným dopisem za nějakých 25 Kč (se kterým musí osobně na poštu), ten velký musí využívat jen služby, které si u něj zásilky vyzvednout (z České pošty tak Obchodní nebo Profi balík, PPL, DPD,...) a tady se jen těžko dostane pod 100 Kč za zásilku (nejnižší cena za obchodní balík je 82 Kč - při váze do 2 Kg a bez příplatku za další služby, jako je např. dobírka).