Vlákno názorů k článku 10 věcí, kterými v e-shopu odradíte zákazníka od koupě (1.díl) od Fido - Prvni vec, ktera me dokaze odradit je diskutovana...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 2. 2011 13:18

    Fido (neregistrovaný)
    Prvni vec, ktera me dokaze odradit je diskutovana stale dokola a k zadnym zmenam k lepsimu nedochazi. A to je informace o dostupnosti zbozi. A to seriozni informace. Rozhodne u zbozi skladem necekam mesicni prodlevu az po objednai e-shopem u dodavatele.
    Dalsi vec je utajovani ceny za dopravu a jeji naprosto nerealna vyse. Pokud me zaujme drobnost za par korun a na konci vidim poplatek za dopravu 250 Kc, doslova me to vytoci.
    A nakonec me vadi zkreslovani nebo neuvadeni technickych specifikaci v popisu zbozi. Pod technickymi specifikacemi se nepredstavuji marketingove zvasty o tom jak je vyrobek uzasny ale presne udaje.
  • 20. 2. 2011 8:11

    Patrik Chrz
    S tou dopravou je problém - od určité velikosti eShopu to nelze dělat jinak, než paušálem. Také nemůže využívat všechny způsoby dopravy.
    Zatímco malý eShop si může dovolit posílat zboží i doporučeným dopisem za nějakých 25 Kč (se kterým musí osobně na poštu), ten velký musí využívat jen služby, které si u něj zásilky vyzvednout (z České pošty tak Obchodní nebo Profi balík, PPL, DPD,...) a tady se jen těžko dostane pod 100 Kč za zásilku (nejnižší cena za obchodní balík je 82 Kč - při váze do 2 Kg a bez příplatku za další služby, jako je např. dobírka).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).