Bohužel u zpravodajských webů s reklamou vám dost bodů v testech srazí reklamní kódy, které na webu prostě být musí. Firemní stránka nebo eshop reklamy nemají a snadněji tedy dosahují na dobré hodnocení.
Sitemapa je, akorát na https://www.podnikatel.cz/sitemap/sitemap.xml, kde ji ale také robot bez problémů najde :)
Pro technicky smýšlejícího člověka není důležité, aby web byl funkční, nebo aby generoval zisk a přitahoval zákazníky. Těch 12 bodů psal technicky zaměřený člověk. Musí být technicky naprosto dokonalý, i když nebude plnit svůj účel - to je myšlení technicky zaměřených lidí.
Když web nebude mít /sitemap.xml, vůbec nic se nestane. Nebude to mít naprosto žádný vliv na cokoli. Ale prostě sitemap.xml musí být.
Garantuji vám, že pokud budete mít dva konkurenční eshopy a jeden z nich si ty citované věci neohlídá, bude v nevýhodě. Samozřejmě, že Google si nějak poradí i bez sitemapy a robots.txt, ale s ní to jde lépe. Proč tedy zbytečně házet Googlu klacky pod nohy, když ta sitemapa bude v ceně webu nepatrný zlomek? Proč by měl člověk tisknoucí si ceník spotřeboval 10 papírů místo dvou jen proto, že autor webu je lempl a tiskne rozbalenou navigaci?
Garantovat můžete, ale není to pravda. Přehledný a dobře udělaný web s odkazy mezi sebou vůbec nepotřebuje ani robots.txt a ani sitemap.xml. A když mu je přidáte, vůbec nic se tím nezíská - nic se nezmění. Nepohne to ani v nejmenším ani vesmírem ani Googlem ani Seznamem. Google to s nimi nepůjde lépe, protože všechny informace už má z webu.
Proti správnému ošetření tisku nemám nic.
Další věcí je, že při přidání kódu třetí strany (ať už Google Tag Manažeru, nebo externího CSS či JavaScriptu či čehokoli dalšího) už dodavatel nemůže leccos zaručit. Těžko může dodavatel ručit za práci Google například - nemá na to páky. Kromě toho je takový web v podstatě nebezpečný - data o všem co se na webu šustne předává třetí straně. V řadě případů pak nelze ručit ani za rychlost webu. Já bych přibrzdil s požadavky "zabudujte mi do webu cizího agenta (= kód Google či třetí strany)".
Dále striktně vyžadovat web pro zrakově postižené - to silně závisí na účelu toho webu.
Se zbytkem bodů v článku souhlasím.
Nicméně raději nedokonalý web, který perfektně prodává či slouží obchodnímu či jinému účelu, než technicky dokonalý web neplnící cíl ani účel.
Plny validni web vcetne indexace pod 150k je neco co je unreal stejne tak eshop pod 500k. To jsou alespon ceny, ktere drzim ja na .netu. Je to cenova politika ktera se mi za 18 let praxe vyplatila pokud chci dodat plnohodnotne dilo vcetne sla, pjm a testingu. Pod tuto cenu je to za mne sebevrazda