Vše se odvíjí od internetových sítí.Poskytovatelé internetu se dopouštějí trestného činu nedovoleného obohacení a stát postihuje uživatele za nesplnění povinností.Praktický příklad.Stát si vymyslel podání daňového přiznání elektronicky.Prvně nešla datová schránka.Pak zase nikdo nebyl schopen zavést elektronický podpis.Když se to údajně konečně podařilo,tak to zase nešlo.Datová schránka tvrdila,že nepřijme xls. ani pdf.Na technické podpoře datových schránek tvrdili,že to program nemůže umět.Tak jsem vyfotil obrazovku a poslal obrázek.Nakonec s kupou techniků se zjistilo,že by mělo jít o poškození souborů.Fakturovaná rychlost od O2 byla 10Mb,skutečná 1,7 Mb.Technická podpora O2 tvrdila,že je v rámci tolerance.Tolerance minus 80% je nesmysl a prosté okrádání zákazníka.Poskytovatelé internetu běžně dodávají služby,které nejsou schopni poskytnout,ale nefakturují 5,2 Mb,ale 10Mb.Nyní máme nejdražší poskytovaná data,ale nikdo fakturovaný objem nedostává.Pak se snadno stane,že tok dat se buď vůbec přeruší,nebo se paket ořeže tak,že se nedá přečíst.Takže když se u EET ořeže zpráva,server to nepřečte.A odnese to uživatel,protože pozná jen odeslání a ne uložení.A zákon o datových službách,nemáme,protože nastal volební boj o koryta.
Nezpochybňuji Vaše zkušenosti, ale pokud si zakoupíte levnější negarantovanou službu s rychlostí "až" a souhlasíte s podmínkami této služby, nemůžete očekávat garantovanou rychlost. Co se týče EET: komunikace probíhá v xml formátu, který už z principu neumí částečné odeslání. Pokud parser neobdrží koncový element, zpráva se nezpracuje, tržba nezaeviduje a Váš pokladní systém obdrží chybový kód (nebo taky nic v případě výpadku komunikace). Tržbu tedy odešlete později dle ZOET a uživatel rozhodně nic neodnese.