Názor k článku 3 důvody, proč zapomenout na Facebook. Investujte peníze a čas jinam od Ondřej Macků - Dobrý den, bez jakýchkoliv antipatií nebo ofenzivy. Když to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 8. 2015 13:16

    Ondřej Macků (neregistrovaný)

    Dobrý den,

    bez jakýchkoliv antipatií nebo ofenzivy. Když to dělat neumíte, tak to nedělejte, dává to smysl. Necpěte ale tyto názory jiným lidem, protože jsou mylné. Facebook je pro firmy samozřejmě skvělým propagačním nástrojem ať co se týče PR, tak výkonu samotného. Jen musíte vědět jak na to.

    Spousta lidí nemá čas na vzdělání v tomto oboru, takže to neví, to je logické. Právě od toho jsou potom živnostníci nebo marketingové agentury, kteří ví jak na to a samozřejmě pro firmy nejsou ztrátové. V opačném případě by ti klienti totiž odešli a nebylo by z čeho žít..

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).