1.) Jsou zákazníci, pro které je FB přirozený komunikační kanál. Je to dobré místo pro sběr přání a stížností. A dobrý alternativní komunikační nástroj pro mimořádné události (výpadek serveru,...).
2.) Na svém profilu mám organický dosah kolem 10 - 20 %, což odpovídá vyšším stovkám oslovených lidí. Počty kliknutí na odkazy v desítkách. Jasně, není to jako dřív, ale na druhou stranu - nestojí mě to nic než pár minut času. Samozřejmě je fajn mít na lidi e-maily a posílat na ně pravidelné newslettery, ale v delším období se na to nelze spolehnout - věřím, že nebude dlouho trvat, kdy budeme Seznamu a dalším freemailům platit za to, že bude vůbec naše hromadné e-maily doručovat, ty náznaky se složkami "Hromadné" jsou docela jednoznačné.
3.) Věřím v "malé bezvýznamné plus" pro SEO, přestože mají sdílené odkazy rel=nofollow, podobně jako na wikipedii :-)