Díky Ondro, je to prostě jak se vším ostatním - někteří lidi se díky neznalosti začnou učit, ti druzí kritizovat...a velká většina to prostě samozřejmě přejde, což je v pořádku.
Sociální sítě mají svůj unikátní profil chování uživatelů a s tím musí marketér počítat při jakémkoli oslovování. To, že je nižší organický dosah? to je jen neznalé pojmenování důsledku. Představte si síť s rostoucím množstvím obsahu, který by se měl všem zobrazovat, samozřejmě, že to omezíte, protože vám jde o kvalitu obsahu a zobrazujete jen to, co může daného člověka zajímat. Proč? protože nejdůležitější pro vás je právě ten člověk, když odejde, veškerá přízeň firem je vám k ničemu - aneb jak se to říká o nabídce a poptávce. Samozřejmě, že FB není pro všechny firmy, ale rozhodně jen TUPEC můžeš vzít povrchní vnímání, bez zamyšlení nad systémem a přičinami a vytvořit z něj názor, který pak ještě bohužel pustí ven...
Číselné dodatky to asi potvrdí aneb kolik znáte firem, které měsíčně utrácejí na FB stovky tisíc dolarů? já se přiznám, že hodně.