Názor k článku 3 důvody, proč zapomenout na Facebook. Investujte peníze a čas jinam od Pavel - Díky Ondro, je to prostě jak se vším...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 8. 2015 11:03

    Pavel (neregistrovaný)

    Díky Ondro, je to prostě jak se vším ostatním - někteří lidi se díky neznalosti začnou učit, ti druzí kritizovat...a velká většina to prostě samozřejmě přejde, což je v pořádku.

    Sociální sítě mají svůj unikátní profil chování uživatelů a s tím musí marketér počítat při jakémkoli oslovování. To, že je nižší organický dosah? to je jen neznalé pojmenování důsledku. Představte si síť s rostoucím množstvím obsahu, který by se měl všem zobrazovat, samozřejmě, že to omezíte, protože vám jde o kvalitu obsahu a zobrazujete jen to, co může daného člověka zajímat. Proč? protože nejdůležitější pro vás je právě ten člověk, když odejde, veškerá přízeň firem je vám k ničemu - aneb jak se to říká o nabídce a poptávce. Samozřejmě, že FB není pro všechny firmy, ale rozhodně jen TUPEC můžeš vzít povrchní vnímání, bez zamyšlení nad systémem a přičinami a vytvořit z něj názor, který pak ještě bohužel pustí ven...

    Číselné dodatky to asi potvrdí aneb kolik znáte firem, které měsíčně utrácejí na FB stovky tisíc dolarů? já se přiznám, že hodně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).