složitě udržovaný profil, který stejně nic moc nepřinese, tak je lepší nemít asi žádný. Skvělým odstrašujícím příkladem je mBank. Předali správu "sociálních médií" nějaké pochybné agentuře, takže na profilu není vlastně prakticky nic z informací od banky či jejich službách (pokud zrovna nepropagují půjčku), ale zato je tam spousta nesouvisejícího balastu, kterým se snaží vzbudit dojem, že "to tam žije".
Na konkrétní dotaz či problém odpovědět samozřejmě panáci z agentury neumí, co jim ale jde dobře, je zlehčování až vysmívání se klientům, kteří tam řešili nějaký problém.
Efekt to má jediný, firmy, které přenášejí komunikace na FB tímto a podobným stylem, už mám zablokované (např. Aukro, to je další tragický případ, jak úplně znehodnotit komunikaci se zákazníky - zrušili forum a na FB není ani zlomek informací z fora, kam uživatelé chodili pravidelně, rádi a hlavně se tam dozvěděli všechno téměř hned. Dnes je to tak, že na FB se přizná chyba jen když už je to opravdu průšvih a nelze se vymlouvat, že chyba je v prohlížečích stovek uživatelů zároveň).
Takže ano, souhlasím s článkem, že lepší se na FB raději vykašlat. Jak z pozice firmy, tak z pozice zákazníka. Starý dobrý email nebo telefon ve většině případů stejně řeší víc a rychleji.