Autor článku očividně neumí kvalitně spravovat Facebook.
Facebook jako jakákoli reklama je měřitelná a věřte, že ti větší klienti si to dokonale měří, takže inzerují, protože inzerují správně a tudíž se jim to vyplatí.
Spravuji kampaně pro několik klientů a výsledky jsou skvělé. U 1 klienta který mi dodává parádní materiál máme organický dosah větší než je počet fanoušků, tedy i bez investované koruny oslovíme cca. 10 tisíc lidí, né s každým příspěvkem, ale každý měsíc to u nějakého vyjde. Facebook podporuje oblíbený obsah, který se dále šíří, nikoli prosté reklamní sdělení - o tom Facebook není, bohužel hodně lidí dává jen odkazy na produkty/služby a pak se diví.
Facebook umožňuje např. nahrát e-maily z e-shopu a na ty cílit, můžete si to v PC rozdělit do různých skupin a mít tak velmi zajímavý remarketing. Další skvělá věc je třeba vytvoření publika podle již vytvořeného publika - např. nahrajete 200 kontaktů, Facebook to analyzuje a vytvoří Vám publikum třeba o 20 tisících lidí, kteří tomu odpovídají. V některých případech to lze použít a má to slušné výsledky.
Facebook patří určitě to mixu, někde bude mít větší podíl, jinde menší. Jsou i firmy, které na Facebooku postavily business, třeba brašnářství Tlustý.