Názory k článku 3 hlavní důvody, proč k firemní identitě vytvořit osobní značku šéfa

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 7. 2015 7:24

    lu (neregistrovaný)

    Ono, tzv, značka šéfa nemusí být nutně spojena jen se značkou marketingovou.

    Pozoruji na nově příchozích, klíčových, mladých zaměstnancích, že pro některé bylo rozhodování vstoupit do firmy ovlivněno i s moralními předpoklady jeho budoucího šéfa. Na malém městě vám každý řekne: "Já slyšel že je to čů-ák (pí-a) ale že bude až takový, to jsem netušil." Poté většinou zkušený, chytrý a schopný člověk odchází, zpravidla ve zkušební době. Zustávají lemply a zoufalci s hypotékami.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).