Názor k článku 3 kroky, jak si udržet svůj malý obchod a začít vydělávat víc od Tomáš Bzirský - Propojení kamenného obchodu s webovou prezentací má větší...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 10. 2012 11:54

    Tomáš Bzirský

    Propojení kamenného obchodu s webovou prezentací má větší význam, než si umíte představit. Mnoho lidí vyhledává informace online, srovnává nabídky a následně jde nakoupit do kamenného obchodu, jedná se o tzv. ROPO efekt. Důležitou součástí webové prezentace jsou kontaktní údaje podle kterých vás jsou vaši potencionální zákazníci schopni najít a navštívit. Proto byste neměli zapomenout přidat mapu vaší prodejny, případně jak se k vám zákazníci dostanou autem, MHD. Díky online prezentaci můžete zákazníky okamžitě informovat o novinkách, prezentaci můžete propojit se sociálními sítěmi apod.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).