Názor k článku 3 modely komunikace s Finanční správou v rámci #EET. Jaké to jsou? od ajťák - Řekl bych, že online napojení nebudou běžně realizována...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 5. 2015 16:21

    ajťák (neregistrovaný)

    Řekl bych, že online napojení nebudou běžně realizována (I. model). Většina prodejců si vynutí implementaci II. modelu s 48h odkladem, říkejme tomu model asynchronní, protože to je v IT branži cílový stav. Spoléhat se na třetí stranu nebude v reálném čase možné.
    Důvod je podobný, jako u platebních karet, kde se zavádí platby s limitem do určité částky bez nutnosti online ověření "píp, a je to".

    Zákazník tak díky implementaci II. modelu sice odejde s účtenkou bez ověřitelného kódu, ale o něj přece vůbec nejde.

    Napadá mne spousta dalších otázek, které dodnes nebyly položeny, ale chci být stručný.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).