Názor k článku 3 otázky, díky kterým vyberete nástroj na e-mail marketing od Inkvizitor - Dobrý den, Smartemailing (SE) jsem používal cca dva...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 1. 2016 9:23

    Inkvizitor (neregistrovaný)

    Dobrý den, Smartemailing (SE) jsem používal cca dva roky a zaráželo mě, že postupně výrazně rostl počet emailů, které byly vyhodnoceny jako spam, byť se jednalo téměř výlučně o technické informace našim klientům a z principu to tedy spam být nemohl - informace byly zasílány v souladu s obsahem licenční smlouvy.

    Analýzou bylo zjištěno, že SE (nevím, zda to přetrvává) nepoužíval jako adresu odesílatele tu mou (což jsem bral jako samozřejmost), ale doménu EMSERVICE.CZ, která byla hojně využívána četnými spamery a obecně hodnocena jako nedůvěryhodná.

    Po změně systému (využívám řešení od společnosti ITSTUDIO a popsané problémy se nikdy nevyskytly) je vše OK a naši klienti si nestěžují, že nedostávají sjednané informace.

    Proč to uvádím - tabulka s desítkami vlastností, co daný systém umí, je sice krásná (řadu z nich nikdy nepoužijete), ale pokud je váš newsletter vyhodnocen jako spam (a vy o tom ani nevíte), jsou všechny k ničemu. Jinak řečeno, při volbě systému pro email markating nehleďte pouze na co nejvyšší výbavu, ale i na funkčnost v pozdaí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).