Názor k článku 5 chyb u věrnostních programů, které zákazníky spíše odradí, než přilákají od P2010 - Tohle plati stale, v CR spise "nechci normalni...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 4. 2015 12:26

    P2010 (neregistrovaný)

    Tohle plati stale, v CR spise "nechci normalni cenu zadarmo". V CR prakticky zadne slevy neexistuji. Vse je ve vychozim stavu predrazene a "slevou" se dostavate na uroven beznych cen ve vyspelych zemich bez slev.

    Slevove karticky jsou alespon pro mne jasnym signalem nesolidnosti. Proc bych mel mit nejakou kartu a poskytovat osobni udaje, abych se dostal na normalni cenu ? Do obchodu se vratim rad kvuli uplne jinym vecem. Priklad zde z okoli, je tu asi pet prodejen syru (myslim skutecnych, ne hypermarketoveho odpadu). Jedna z nich je cenove vyrazne vyse, az se "slevovou kartu" se dostanene na uroven tech ostatnich. Ma tohle nejaky smysl ? Co treba nasadit normalni ceny pro vsechny a pravidelnym zakaznikum (ty si dobry prodavac pamatuje) nabidnete sem tam neco navic. Tohle funguje.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).