Názor k článku 5 chyb u věrnostních programů, které zákazníky spíše odradí, než přilákají od - - Kdysi bylo TESCO docela dobrým obchodem. Ono to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 4. 2015 23:12

    - (neregistrovaný)

    Kdysi bylo TESCO docela dobrým obchodem. Ono to bude mít i jiné příčiny, ale propad kvality spojený se zdražením přesně odpovídá době zavedení "klubkád". No jo, ono to zavedení a provoz není zadarmo...
    Podobně Globus. Sice je na tom ještě relativně dobře, ale také tam nastalo zhoršení přesně časově odpovídající zavedení kartiček. Inu, zase náklady.
    Celkem funguje OBI, kde jednoduše dostanu na kartu 3% slevu. Tedy z mého pohledu. Z hlediska obchodníka už ne. Ta sleva mě do krámu nenatáhne, jen když už tam jsem, tak ji použiji, tedy obchodník má menší zisk. Co by mě tam dotáhlo by byla větší sleva, ale tu dají jen na akční kupóny, či zboží v akci... takže zase trojitý systém, trojité náklady...
    .
    Za mě ty karty nefungují. Co by mě zajímalo je jen sleva hned při nákupu... ale kartičky nejsou perpetum mobile. Za chvíli je má každý, provoz něco stojí, náhodného zákazníka odrazují nutně vyšší cenovky na regále... takže zůstávají z celé opičárny jen náklady a odrazení náhodných zákazníků.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).