Takže solíš jak mourovatej za pokladní systém, propojenej se skladovým hospodářstvím, nejspíš Cieglerovi. Samotný EET se s tím jen veze, ale protože seš skokan na špek nakupovals nový SW, ačkoli to stávající, co už s´měl, bylo funkční a vyhovující. A skokan na špek jsi, protože i přemejšlení je práce. Mám provoz s EET +60 korun měsíčně oproti provozu bez EET. To jsou dvě kelímkový kafe. To je fakt likvidační náklad. No jo, ale chvíli jsem věnovala analýze požadavků a průzkumu trhu s touto "vymožeností". Servis mám 7/24; výjezd technika platím, jen když si to pokaňkám nějak sama (systém je tak blbuvzdorný, že nepředpokládám, že by k tomu kdy došlo), rada servisáka po telefonu je zdarma.
Předpokládám, že za pár neděl se budou rojit plačky ohledně GDPR. Peněženky bossů bezmozků sténají při nákupu opatření na klíč.